Wizerunek liderów ma niewątpliwy wpływ na postrzeganie firm na rynku przez klientów i partnerów biznesowych. Czy jest to właściciel, zarząd, menadżerowie lub eksperci – profesjonalne zdjęcia biznesowe są bardzo pomocnym narzędziem dla osób odpowiedzialnych za marketing i PR.
Sesje wizerunkowe są dostosowane do celów biznesowych i wizerunkowych firmy. Biorąc pod uwagę materiały, w których mają się ukazać, uwzględniamy takie elementy jak odpowiednie kadrowanie (np. pozostawiając miejsce na wstawienie tekstu w artykule, orientację pionową lub poziomą, itp.), naturalność póz, szczegóły ubioru i otoczenia. Zdjęcia mogą mieć różny charakter – od formalnego portretu po bardziej kreatywne podejście (lubimy wykorzystywać biura i ich otoczenie w nietypowy sposób!).
Aby uzyskać najlepszy efekt końcowy przy wszystkich sesjach bierze udział profesjonalna wizażystka (z doświadczeniem w pracy na planach telewizyjnych i filmowych).
Jesteśmy świadomi tego, że często fotografujemy osoby o napiętym kalendarzu, dlatego sesje są starannie przygotowywane (wybór miejsca, zdjęcia próbne, ustawienie świateł, itp.) tak aby efektywnie wykorzystać czas przeznaczony na zdjęcia.
Coraz częściej wykonujemy dla naszych klientów zdjęcia z udziałem pracowników, w których nie skupiamy się na pojedynczych osobach tylko staramy się ukazać pozytywną atmosferę i współpracę w zespole. Takie zdjęcia mogą być wykorzystane przez firmy na różne sposoby. Z jednej strony są świetnym materiałem marketingowym i budują wiarygodny wizerunek lepiej niż powszechnie nadużywane, tanie zdjęcia stockowe.
Innym ważnym polem wykorzystania takich zdjęć jest promocja firmy na rynku pracy – prowadzenie profesjonalnego profilu na portalach oferujących zatrudnienie jest znacznie prostsze jeśli można do tego wykorzystać profesjonalne zdjęcia z autentycznymi pracownikami firmy. Dlatego coraz częściej naszymi klientem są działy HR, które dodatkowo wykorzystują zdjęcia w komunikacji wewnętrznej.
Portrety na gładkim, jednolitym tle – ta część naszej oferty jest skierowana do wszystkich, którym zależy na ujednoliceniu wizerunku pracowników na potrzeby komunikacji marketingowej i wewnętrznej, a jednocześnie starają się utrzymać koszty w ryzach. Dysponujemy własnym studiem fotograficznym w ścisłym centrum Warszawy, możemy również na potrzeby sesji stworzyć studio fotograficzne w siedzibie klienta. W ciągu jednego dnia zdjęciowego możemy w ten sposób sfotografować nawet do 40 osób (chociaż nasz oficjalny rekord wynosi 54).
Podobnie jak w przypadku sesji wizerunkowych w sesji bierze udział profesjonalna wizażystka. Dzięki naszemu doświadczeniu pomagamy we wszystkich sprawach organizacyjnych włącznie z układaniem harmonogramu oraz doradztwem odnośnie formalności między pracodawcą a pracownikiem w kwestii wykorzystania wizerunku.
Najważniejszym elementem, który powinien decydować o wyborze fotografa są zdjęcia. Każdy fotograf ma swój styl, ulubione kadry, rodzaje światła czy sposób obróbki zdjęć. Od pierwszego zlecenia staramy się nadać fotografii korporacyjnej odrobinę „charakteru”. W wykonywanych zdjęciach biznesowych próbujemy znaleźć równowagę pomiędzy powagą i profesjonalizmem a odrobiną luzu i ciekawym kadrem. Dlatego zachęcamy do zapoznania się z naszym portfolio.
Pracując dla naszych klientów nigdy nie chodzimy na skróty. W pierwszej kolejności staramy się jak najlepiej poznać potrzeby klienta, wybrać najlepsze miejsca do wykonania zdjęć, a jeśli zajdzie taka potrzeba pomagamy też wybrać modeli wśród pracowników. Każde zdjęcie jest dopracowywane zarówno na etapie sesji jak i późniejszej obróbki. Klasyczne wykształcenie fotograficzne, wieloletnie doświadczenie w pracy z materiałami analogowymi, stałe inwestycje w profesjonalny sprzęt cyfrowy – te elementy decydują o jakości materiału uzyskiwanego w trakcie sesji. Do tego dochodzi staranna i wyważona obróbka zdjęć.
Wielu fotografów zajmuje się zdjęciami biznesowymi z doskoku i traktuje je przede wszystkim jako sposób na zarobienie dodatkowych pieniędzy pomiędzy innymi zleceniami. Dla nas to właśnie fotografia korporacyjna jest najważniejszym elementem naszej oferty. Od 2002 roku zrealizowaliśmy ponad 1 500 sesji biznesowych poczynając od portretów pojedynczych osób, aż po sesje, w których brało udział nawet 300 osób.